Apie mus
Departamento darbuotojai administruoja sąskaitas-faktūras, uždaro banko klientų sąskaitas, taip pat rengia privatiems ir verslo klientams pažymas apie banke jų turimą turtą/įsipareigojimus, pateikia metinius, ketvirtinius, sąskaitos likučio išrašus.
Šioje pozicijoje būsi atsakingas (-a) už:
- Sąskaitų ir paslaugų atidarymą/uždarymą
- Pažymų rengimą
- Sąskaitų išrašų siuntimą
- Mokėjimo kortelių užsakymą
- Informacijos pateikimą klientams apie įvykusias operacijas
Tikimės, kad sėkmingas kandidatas (-ė):
- turi aukštąjį išsilavinimą,
- turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius („MS Outlook“, „MS Word", „MS Excel"),
- moka anglų kalbą (žodžiu ir raštu)
- yra iniciatyvus, kruopšus, atsakingas
- greitai mokosi
- sugeba dirbti komandoje
Mes siūlome
Mes siūlome dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Mes tikime, kad ilgalaikiai santykiai su klientais yra tvaraus verslo pagrindas. Vertiname ir rūpinamės kiekvienu savo komandos nariu. Kviečiame prisijungti prie tarptautinės komandos, kur drauge kursime patrauklius sprendimus klientams. Čia gera augti drauge.
Bazinio darbo užmokesčio dydžio intervalas šiai pozicijai yra 1050 EUR - 1550 EUR per mėnesį, neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį. Minėtas darbo užmokestis yra tik dalis viso Swedbank siūlomo atlygio, kuris susideda iš įvairių papildomų naudų bei galimybių darbuotojams, kurias teikia Swedbank.
„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Jei turite papildomų klausimų, kreipkitės į Karjeros konsultantę Indrę Giedraitienę