Atsakymų rengimas į klientų skundus ir prašymus;
Bendravimas su partneriais, klientais bei reguliuojančiomis valstybinėmis institucijomis (Lietuvos Bankas);
Užtikrinti sklandų dokumetų gavimo, rengimo ir išsiuntimo procsą įmonėje;
Klientų aptarnavimo procesų tobulinimas, automatizavimas;
Naujų ir esamų procesų, procedūrų tvarkų rengimas ir atnaujinimas;
Apmokymas naujų klientų aptarnavimo vadybininkų;
Užtikrinti skandų BDAR klientų teisių įgyvendinimą.
Ko mes ieškome?
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
Teisinis išsilavinimas ar patirtis - privalumas;
Draudimo produktų išmanymas (būtų privalumas);
Bendravimo ir derybų įgūdžiai;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Darbo patirtis klientų skundų sprendime ir raštų rengime
privalumas;
Gebėjimas dirbti savarankiškai;
Iniciatyvumas, motyvacija įgyvendinti pokyčius;
Anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu.
Mes siūlome:
Įdomų darbą tarptautinėje įmonėje, turinčioje 200 metų patirtį ir tradicijas;
Galimybę augti, keičiant kvalifikacijos kategoriją, bei siekti
karjeros įmonės viduje;
Visas reikalingas priemones darbui - kompiuteris, telefonas; ergonomiška darbo vieta;
Mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas;
Sveikatos draudimą;
Papildomos apmokamos atostogos ir laisvos dienos;
Metinių priedų sistemą.
Atlyginimas
1200-1800 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Atlygis priklauso nuo kandidato patirties ir asmeninių gebėjimų.
ADB „Gjensidige“
„Gjensidige“ yra viena didžiausių draudimo grupių Šiaurės šalyse, listinguojama Oslo vertybinių popierių biržoje. Grupės įmonėse Norvegijoje, Danijoje, Švedijoje, Baltijos šalyse dirba 3 900 žmonių. Grupės veiklos pajamos 2018 m. siekė 28 mlrd. Norvegijos kronų (2,7 mlrd. Eur), o bendra turto vertė – 157 milijardų Norvegijos kronų (16,32 mlrd. Eur).