Įmonių grupė Lumont, užsiimanti nekilnojamojo turto plėtra bei valdymu, į komandą kviečia prisijungti ambicigą bei tobulėti siekiantį statybos projektų vadovo asistentą!
Su mūsų įgyvendintais bei plėtojamais išskirtiniais būsto projektais galite susipažinti šioje nuorodoje:
Pagrindinės funkcijos:
● Kasdieninių projekto veiklų koordinavimas, informacijos paieška, sisteminimas ir kitų projektų vadovo pavestų užduočių organizavimas bei vykdymas;
● Administraciniai darbai (raštų, prašymų, sutarčių bei paklausimų rengimas);
● Korespondencijos bei dokumentų valdymas, tvarkymas;
● Statybos objekto darbų atlikimo priežiūra ir terminų kontrolė;
● Projektų eigos fiksavimas projektų valdymo sistemoje;
● Projekto susirinkimų protokolavimas.
Reikalavimai darbuotojui
● Gebėjimas dirbti AutoCad, MS Project (ar kita panašia sistema), MS Office programomis;
● Gebėjimas analizuoti projektinę dokumentaciją ir techninius brėžinius;
● Laiko planavimo bei organizaciniai sugebėjimai;
● Gebėjimas rinkti ir sisteminti informaciją;
● Geri derybiniai/komunikaciniai įgūdžiai;
● B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Privalumai
● Aukštasis inžinerinis išsilavinimas;
● Panašaus darbo patirtis.
Įmonė siūlo
● Profesionalų kolektyvą, kuriame vertinamas iniciatyvumas ir orientacija į rezultatą;
● Plačias savirealizacijos galimybes statybos srityje, dirbant su ne standartiniais, išskirtiniais projektais;
● Įgūdžių ugdymo ir nuolatinio tobulėjimo galimybę;
● Galimybę dirbti su inovatyviomis statybos valdymo sistemomis;
● Pozityvią ir saugią darbo aplinką;
● Stabilų, motyvuojantį bei darbo rezultatus atitinkantį atlyginimą;
● Galimybę augti kartu su kompanija ir tapti savo srities profesionalu.
Atlyginimas
1500-2000 €/mėn. į rankas
+ priedai, kurie priklauso nuo pasiektų darbo rezultatų
UAB „Lumont“
Lumont - nekilnojamojo turto plėtojimas, valdymas ir priežiūra vienose rankose. Per daugiau kaip 10 veiklos metų sėkmingai įgyvendinome 35 000+ kv.m. išskirtinio būsto projektų pajūryje.