Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Swedbank
Daugiau apie įmonę »

Stažuotojas (-a) Konsultacijų centre Kaune

Kaunas - Swedbank

Darbo pobūdis

Įeinančių skambučių grupės Konsultacijų centro darbuotojai konsultuoja privačius ir verslo klientus banko telefonais 1884, 1633, bei bendradarbiauja su banko padalinių darbuotojais klientų aptarnavimo vidinių tvarkų klausimais.

Šiuo metu ieškome stažuotojo:

Mūsų naujasis Kolega (-ė) bus atsakingas už kokybišką klientų aptarnavimą, jų poreikių išsiaiškinimą ir savalaikę pagalbą telefonu. Pagrindinės atsakomybės apims Banko klientų konsultavimą kasdienių Banko paslaugų klausimais ir klientų poreikius atitinkančių bankinių produktų pardavimą.

Apie tave

Prie savo komandos kviečiame prisijungti drąsius, komunikabilius, pozityvius žmones, kuriems svarbios mūsų banko vertybės - paprastumas, atvirumas ir rūpestingumas.

Šioje pozicijoje:
  • Ieškai būdo pradėti savo karjerą Swedbank;
  • Nori tapti klientų konsultantu telefonu;
  • Nori daugiau sužinoti apie Swedbank produktus ir paslaugas;
  • Turi aukštąjį išsilavinimą (arba dar studijuoji, tačiau gali dirbti pilnu etatu);
  • Norėtum įgyti aktyvių bankinių produktų pardavimų įgūdžių;
  • Norėtum tęsti karjerą Banke Klientų konsultavimo pozicijose.

Esi tas, kurio ieškome, jeigu:
  • Gali dirbti lanksčiu darbo grafiku (įskaitant du savaitgalius per mėnesį);
  • Turi aukštąjį išsilavinimą (gali būti paskutinio kurso studentas);
  • Turi pardavimo įgūdžius (privalumas);
  • Turi patirties aptarnaujant klientus telefonu (privalumas);
  • Gebi suprasti ir kalbėti ir suprasti anglų ir/arba rusų kalbomis (privalumas).

Mes siūlome:

Bazinio darbo užmokesčio dydžio intervalas šiai pozicijai yra 600 EUR -900 EUR per mėnesį, neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį. Minėtas darbo užmokestis yra tik dalis viso Swedbank siūlomo atlygio, kuris susideda iš įvairių papildomų naudų bei galimybių darbuotojams, kurias teikia Swedbank

Kviečiame prisijungti prie tarptautinės komandos, kur drauge kursime patrauklius sprendimus klientams. Mes siūlome dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Vertiname ir rūpinamės kiekvienu savo komandos nariu. Čia gera augti drauge.
  • Terminuota sutartis, pasibaigus stažuotės terminui yra labai reali galimybė pereiti į Klientų konsultanto (-ės) poziciją.
Swedbank

Swedbank

Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.

„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk www.swedbank.lt/lt/careers
Informacija apie Swedbank
2186 €
Vid. atlyginimas bruto
(2 kartus didesnis už LT vidurkį)
2039
Darbuotojų skaičius
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1195 €
25% uždirba 1195-1671 €
25% uždirba 1671-2659 €
25% uždirba nuo 2659 €
Vadovas: Dovilė Grigienė

Panašūs skelbimai: