Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Swedbank
Daugiau apie įmonę »

Stažuotojas (-a) Vilniaus klientų aptarnavimo centre

Vilnius - Swedbank

Darbo pobūdis

Šioje pozicijoje užduotys bus:
  • Asistuoti klientams atsisiunčiant Smart ID programėlę į išmanųjį kliento telefoną ir pakonsultuoti klientą, kaip naudotis S-ID identifikavimo priemone;
  • Esant poreikiui, pakonsultuoti klientą apie alternatyvias identifikavimo priemones (pvz. PIN generatorių) ir atlikti visus reikiamus su priemonės išdavimu susijusius veiksmus;
  • Suteikti visą reikiamą informaciją, kuri yra svarbi SMART ID naudotojui, pagal paruoštą darbuotojui atmintinę;
  • Išspręsti kilusius techninius klausimus, susijusius su programėlės įdiegimu į kliento išmanųjį įrenginį (pvz.: patvirtinti kliento telefoną klientų aptarnavimo programoje STAR; asistuoti klientui, atlaisvinant įrenginio atminties vietą telefone, jeigu jos nepakanka programėlės įdiegimui ir pan.);
  • Papildomos funkcijos: klientų edukacija apie Išmaniąją banko programėlę ir Interneto banką;
  • Esant poreikiui, tarnybinės kelionės į kitus padalinius.

Apie Tave:

Tikimės, kad Tau svarbios mūsų vertybės - atvirumas, paprastumas ir rūpestingumas, bei esi pozityvus (-i), domiesi naujovėmis ir technologijomis, turi atsakingą požiūrį į darbą, esi smalsus (-i), iniciatyvus (-i), orientuotas (-a) į klientą, gebi planuoti savo laiką ir dirbti savarankiškai.

Didelis privalumas, jei turi:
  • Aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (gali būti paskutinių kursų studentai);
  • Patirtį klientų aptarnavimo arba pardavimų srityje;
  • Puikius bendravimo įgūdžius ir didelį norą padėti kitiems;
  • Anglų arba rusų kalbos žinias.

Mes siūlome:
  • Lankstų darbo grafiką, kurį galėsi suderinti su studijomis;
  • Stažuotojo darbo sutartį 3-6 mėn.

Bazinis darbo užmokestis šiai pozicijai yra 650 EUR per mėnesį, neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į kandidato kompetenciją ir darbo patirtį. Minėtas darbo užmokestis yra tik dalis viso Swedbank siūlomo atlygio, kuris susideda iš įvairių papildomų naudų bei galimybių darbuotojams, kurias teikia Swedbank.

Swedbank

Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.

„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk www.swedbank.lt/lt/careers
Informacija apie Swedbank
2186 €
Vid. atlyginimas bruto
(2 kartus didesnis už LT vidurkį)
2043
Darbuotojų skaičius
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1195 €
25% uždirba 1195-1671 €
25% uždirba 1671-2659 €
25% uždirba nuo 2659 €
Vadovas: Dovilė Grigienė

Kiti įmonės darbo skelbimai:

Visi šios įmonės skelbimai (9) »