Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite
Registrų Centras, VĮ

SUTARČIŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)

Atranka internetu
Vilnius - Registrų Centras, VĮ

Darbo pobūdis

  • rengia sutarčių projektus pagal Registrų centro generalinio direktoriaus patvirtintas formas;
  • rengia kitų dokumentų, susijusių su Grupei ir Skyriui nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu, projektus;
  • derina parengtų dokumentų projektus ir teikia pasirašymui;
  • registruoja Grupės ir Skyriaus parengtas sutartis ir susitarimus, veda jų apskaitą;
  • tvarko pagal Grupės ir Skyriaus kompetenciją Įmonės išoriniame tinklapyje talpinamą informaciją, susijusią su Grupei ir Skyriui nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu;
  • teikia informaciją, susijusią su Grupės ir Skyriaus nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu, įmonės klientams ir kitiems asmenims;
  • tvarko Grupėje ir Skyriuje parengtus dokumentus, nustatyta tvarka perduoda juos į archyvą;
  • renka, kaupia, perduoda pagal kompetenciją vykdymui informaciją, susijusią su Grupei ir Skyriui nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu;
  • vykdo Grupei ar Skyriui priskirtų procesų vadovo ir (ar) savininko pareigas.

Reikalavimai

  • turėti socialinių mokslų studijų srities teisės / ekonomikos / vadybos ir verslo administravimo / viešojo administravimo / kt. krypties aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
  • ne mažesnė kaip 1 metų profesinio darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes jums siūlome

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1100 Eur su mokesčiais (1100 - 1650 su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.
Kontaktai pasiteiravimui: Edita Šimanec, el. p. tel. (85) 2507628.
Registrų Centras, VĮ

Registrų Centras, VĮ

Valstybės įmonė Registrų centras – pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų.

Jus taip pat gali sudominti: