Ieškok savęs ir atrask įdomiausią profesinę sritį su Verslo sutarčių rengimo komanda, kuri yra atsakinga už didžiausių SEB banko Lietuvoje verslo klientų aptarnavimą, bendradarbiaujant su teisininkų, produktų, finansavimo ir kitomis komandomis bei kolegomis Švedijoje ir Baltijos šalyse.
Tavo atsakomybės
- Rengti verslo klientų finansavimo ir jas lydinčias (laidavimo, subordinavimo, banko sąskaitos įkeitimo ir kt.) sutartis
- Rengti įvairaus pobūdžio raštus verslo klientams, kitoms institucijoms
- Derinti su notarais bei banko vardu pasirašyti įkeitimo / hipotekos sandorius, jų pakeitimus ir priedus
- Nestandartinių sutarčių ir sąlygų atveju – konsultuotis su Teisės departamento ir Finansavimo operacijų departamento atsakingais darbuotojais
Savybės ir kompetencijos, kurias vertiname
- Gebėjimas planuoti laiką bei prioretizuoti užduotis
- Noras mokytis ir padėti komandos nariams
- Teisinis išsilavinimas
- Puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios bei gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis
- Domėjimasis finansų sektoriumi ir verslo pasauliu
Laikysime privalumu, jei
- Išmanai Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius sutartis ir prievolių įvykdymo užtikrinimo priemones, turi sutarčių teisės žinių
- Turi teisinio darbo patirties ir/ar patirties finansų sektoriaus įmonėje
Susipažinkite su SEB banko kultūra, vertybėmis ir naudų paketu čia:
Jūsų gyvenimo aprašymo lauksime iki gegužės 21 d.
Mėnesinis darbo užmokestis: 1350 – 1850 EUR (neatskaičius mokesčių).
Konkretus darbo užmokestis, pasibaigus atrankai, pasirinktam kandidatui siūlomas atsižvelgiant į jo patirtį ir kompetenciją. Pagal SEB galiojančią atlygio politiką Lietuvoje, be darbo užmokesčio, yra siūlomas papildomos naudos paketas.
Important information for internal candidates
By applying to this position, you agree that your application will be visible for:
· The hiring manager and the recruiting team working with this recruitment
· The hiring manager of other internal open positions you have applied for in parallel
If you do not accept the transparency of this process, please contact for support.
Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services.
Read more: