Atsargų apyvartumo lygio užtikrinimas, optimatizavimas ir valdymas;
Logistinių sprendimų, tiekimo kaštų, srautų, grafikų analizė, planavimas ir optimizavimas;
Pavaldžių darbuotojų užduočių ir darbų paskirstymas, organizavimas, kontrolė bei motyvavimas;
Nuolatinis tiekimo proceso tobulinimas, sprendimų efektyvinimui teikimas.
Reikalavimai:
Ne mažesnė kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtis pirkimų / tiekimo srityje;
Darbo tiekimo srityje prekybinėje įmonėje patirtis - didelis privalumas;
Geras anglų kalbos mokėjimas ir žodžiu, ir raštu, papildomai rusų kalbos mokėjimas - privalumas.
Ką mes siūlome:
Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikiškoje, patikimoje ir stabilioje kompanijoje;
Darbą įvairiapusiškoje, dinamiškoje aplinkoje, į rezultatą orientuotoje komandoje;
Puikias darbo sąlygas, patrauklų ir konkurencingą atlyginimą bei motyvacinius priedus už pasiektus rezultatus;
Visas darbui reikalingas priemones;
Galimybę kurti ir inicijuoti pokyčius.
Atlyginimas
1800-2500 €/mėn. į rankas
Darbo užmokesčio dydis siūlomas atsižvelgiant į kandidato darbinę patirtį bei turimą kvalifikaciją.
Pozicijai taikoma skatinimo sistema nuo pasiektų rezultatų.
Baltijos šalyse sėkmingai veiklą vykdanti prekybos įmonė!