Jūs būsite atsakingas (-a) už nedidelės įmonės (20 darbuotojų) viso tiekimo organizavimą bei atsargų valdymą.
Darbo pobūdis:
užsakymų formavimas;
prekių judėjimo koordinavimas, komunikacija su tiekėjais, partneriais bei kolegomis tiekimo klausimais;
transporto užsakymas, prekių pristatymo organizavimas;
pirkimo ir transportavimo dokumentacijos tvarkymas;
GPAIS, Intrastat ataskaitos;
tiekimo sutarčių sąlygų vykdymo kontrolė;
optimalių sandėlio likučių planavimas ir užtikrinimas;
transporto kaštų, atsargų lygio analizė ir kontrolė.
Tikimės, jog Jūs:
turite patirties tiekimo, logistikos srityje;
esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
"draugaujate" su apskaitos programa (“Rivilė” - privalumas);
mokate anglų kalbą (rusų kalba - privalumas);
esate pozityvus, gebate bendrauti ir bendradarbiauti.
Jums siūlome:
įdomų darbą patikimoje, augančioje kompanijoje;
motyvuojantį atlygį;
draugišką, palaikančią komandą;
saviraiškos ir asmeninio augimo galimybę, tobulinant įmonės logistinius procesus.
Atlyginimas
1000-1200 €/mėn. į rankas
UAB „ECO SPRENDIMAI“
UAB „ECO SPRENDIMAI” atstovauja pasaulyje gerai žinomus elektrotechnikos komponentų ir įrenginių gamintojus, vykdo didmeninę ir mažmeninę prekybą, dalyvauja įgyvendinant energetikos projektus, teikia profesionalius apšvietimo sprendimus.