Užsakymų (skandinavijos rinka) priėmimas/suvedimas į sistemą/patvirtinimas.
klientų aptarnavimas, konsultavimas, bendravimas telefonu, el. paštu;
užsakymų proceso koordinavimas (nuo užsakymo priėmimo iki atsakomybės klientui perdavimo momento);
eksporto organizavimas, proceso koordinavimas ir kontrolė;
reikiamos informacijos administravimas, sąskaitų ir kitų dokumentų rengimas, apskaita.
operatyvus iškilusių probleminių situacijų sprendimas;
glaudus bendradarbiavimas su gamybos padaliniu;
Reikalavimai darbuotojui
puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
darbo patirtis pardavimų, vadybos, klientų aptarnavimo srityje - privalumas;
puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
greita orientacija, gebėjimas mokytis ir įsisavinti naują informaciją;
probleminių situacijų valdymas, darbo planavimo įgūdžiai;
komunikabilumas, savarankiškumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
Visas socialines garantijas.
Darbą draugiškame kolektyve, geras darbo sąlygas, stabilų atlyginimą
Neterminuota darbo sutartis.
Atlyginimas
Nuo 700 €/mėn. į rankas
HPF group
Tarptautinė Norvegijos - Lietuvos įmonė besispecializuojanti patogių ir kokybiškų skandinaviško stiliaus sofų ir sofų-lovų gamyboje.
Kontaktinis asmuo: Personalo vadovė E. Bružienė
Tel.nr.