
Vadybininkas (-ė) Klientų kreipinių skyriuje
Vilnius
- Lietuvos Energijos įmonių grupė
Kokios užduotys laukia?
- Klientų kreipinių sprendimas kokybiškai ir laiku (skambučiais ir el.paštu);
- Darbas su elektros energijos ir gamtinių dujų apskaitos programa;
- Klientų duomenų apdorojimas, sisteminimas.
Pageidaujama kompetencija:
- Aukštasis universitetinis arba neuniversitetinis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
- Geras klientų aptarnavimo principų išmanymas;
- Puikūs lietuvių kalbos įgūdžiai;
- Anglų ir rusų kalbų žinios būtų privalumas;
- Darbo komandoje įgūdžiai, orientacija į rezultatą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Įdomus ir atsakingas darbas didelėje „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje;
- Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybės;
- Draugiška profesionalų komanda;
- Rūpinamės savo darbuotojais ir suteikiame papildomų naudų paketą.
Atlyginimas
Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

Lietuvos Energijos įmonių grupė
KAS YRA „GILĖ“?
„Gilė“ - tai paslaugų centras, kuriame klientai paprastai ir patogiai sprendžia visus su elektra ir dujomis susijusius klausimus. Klientus aptarnaujame klientų aptarnavimo centruose 5 Lietuvos miestuose, telefonu, el.paštu bei savitarnos svetainėje „Gilės“ klientus aptarnauja LE grupės įmonė „Verslo aptarnavimo centras“.
„Gilė“ - tai paslaugų centras, kuriame klientai paprastai ir patogiai sprendžia visus su elektra ir dujomis susijusius klausimus. Klientus aptarnaujame klientų aptarnavimo centruose 5 Lietuvos miestuose, telefonu, el.paštu bei savitarnos svetainėje „Gilės“ klientus aptarnauja LE grupės įmonė „Verslo aptarnavimo centras“.