Skelbimas neaktyvus
Į šį skelbimą CV siųsti nebegalite

Verslo klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje

Darbo vieta

Darbo pobūdis:

Esi talentingas savo srities #profesionalas? Gali neabejoti, jog dirbant Teo ir Omnitel tavo #žinios bei patirtis pravers įveikiant neeilinius #iššūkius. Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis.

Jei Tau patinka būti būryje draugų, bendrauti ir kiekvieną dieną sužinoti kažką naujo, tuomet kviečiame Tave prisijungti prie mūsų komandos!
Šiuo metu ieškome naujų kolegų, kurie galėtų dirbti pilnu etatu. Lankstus darbo grafikas leis darbą patogiai derinti su studijomis ar kita veikla.

Mūsų komanda atsakinga už:

• Esamų #verslo klientų aptarnavimą telefonu ir el. paštu.
• Papildomų #Teo/Omnitel paslaugų/produktų pardavimą.
• Klientų poreikius atitinkančių sprendimų pateikimą ir įgyvendinimą.

Tad jeigu Tu:

• Esi pasirengęs (-usi) viską padaryti dėl #komandos rezultato.
• Esi geros nuotaikos ambasadorius (-ė).
• Atsakingai žiūri į savo darbą.
• Taisyklingai kalbi lietuviškai ir turi gerus anglų k. bendravimo įgūdžius (rusų k. būtų privalumas).
• Mėgaujiesi bendravimu ir nepraleidi progos plėsi draugų ratą.
• Jauti silpnybę #IT ir #telekomunikacijų sritims.

Mes tau garantuojame:

• Galimybę praplėsti savo žinias vienoje iš perspektyviausių verslo sričių - #telekomunikacijose.
• #Galimybę iš arti susipažinti su IT ir telekomunikacijų rinkos naujovėmis.
• Erdvę profesiniam ir asmeniniam tobulėjimui bei kasdieninius #iššūkius.
• Patirtį #verslo klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse, mokantis drauge su šaunia profesionalų #komanda.
• Darbo ir studijų derinimą.
• Konkurencingą atlygį ir papildomas naudas.

Laukiame Tavo CV!

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Atlyginimas

Įmonėje vid. atlyginimas 2981€ – 3.5 karto didesnis už Lietuvos vidurkį
SoDra balandžio mėn. duomenys (atlyginimas neatskaičius mokesčių)

Telia

„Teo“ ir „Omnitel“ Lietuvoje kuria naujos kartos telekomunikacijų paslaugas be takoskyros tarp fiksuotojo ir mobiliojo ryšio technologijų. Ilgametę patirtį telekomunikacijų versle turinčios bendrovės itin didelį dėmesį skiria paslaugų kokybei ir klientų poreikiams. „Omnitel“ pažangiausias 4G ir 4G+ ryšys jau yra pasiekiamas maždaug 90 proc. Lietuvos gyventojų, o šviesolaidiniu „Teo“ internetu gali naudotis daugiau nei du trečdaliai šalies šeimų. „Teo“ priklausantis kontaktų centras „Lintel“ valdo populiariausią Lietuvoje informacijos numerį 118. Daugiau nei 88 proc. „Teo“ akcijų priklauso telekomunikacijų bendrovei „Telia
Company“.
Kokie žmonės Jus sieja su šia įmone?
Prisijunkite soc. profiliu ir sužinokite!
Jungtis su Facebook »