Darbas su CVP IS (Centrinė viešųjų pirkimų informacinė sistema) programa;
Konkursinės dokumentacijos rinkimas, sisteminimas, ruošimas bei pateikimas (kvalifikaciniai dokumentai, VĮ RC pažymų užsakymai ir kt.);
Bendravimas su subtiekėjais;
Darbuotojų konsultavimas viešųjų pirkimų klausimais, ataskaitų (viešojo pirkimo, konkurso analizės) ruošimas ir pateikimas įmonės vadovui;
Sąmatų sudarymas (programa Sistela), derinimas (darbų sritis: elektros bei telekomunikaciniai tinklai);
Reikalavimai darbuotojui
Teisės aktų, reglamentuojančių viešuosius pirkimus, išmanymas ir mokėjimas juos taikyti praktikoje;
Aukštasis išsilavinimas;
Organizaciniai ir laiko planavimo gebėjimai;
Gebėjimas sisteminti nemažus informacijos srautus, juos administruoti, analizuoti;
Turėti 1 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje;
Turėti gerus darbo kompiuteriu (MS Office programos) įgūdžius bei gebėti naudotis kitomis informacinėmis technologijomis;
Kruopštumas, dėmesys detalėms.
Įmonė siūlo
Darbą perspektyvioje įmonėje;
Visas darbui reikalingas priemones;
Draugišką darbo aplinką;
Socialines garantijas;
Konkurencingą, rinkos lygį atitinkantį, atlyginimą.
Atlyginimas
Nuo 1250 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Derybų klausimas;
Darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijos.
UAB „EnergoLT“
2010 m. įkurta įmonė auga ir užtikrintai įsitvirtina vietinėje rinkoje kaip patikimas elektros tinklų statybos rangovas. Pagrindinė įmonės veikla – elektros ir telekomunikacijų tinklų projektavimas ir statyba.