Finansinės apskaitos tvarkymas, užtikrinant efektyvią, savalaikę ir teisingą ūkinių operacijų buhalterinę apskaitą pagal Lietuvos finansinės atskaitomybės standartus ir mokestinių teisės aktų reikalavimus;
Mėnesio periodo uždarymas;
Periodinių finansinių, mokestinių ir valdymo ataskaitų kokybiškas parengimas;
Mokestinių deklaracijų paruošimas ir pateikimas;
Metinės inventorizacijos atlikimas;
Dalyvavimas biudžeto rengime, biudžeto vykdymo kontrolė;
Dalyvavimas audito procese;
Vadovų konsultavimas finansinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
Reikalavimai:
Aukštasis universitetinis (ekonominis, finansinis) išsilavinimas;
Mažiausiai 3 metų panašaus darbo patirtis;
LR teisės aktų, reglamentuojančių finansinę ir mokestinę apskaitą išmanymas bei gebėjimas juos taikyti praktikoje;
Gebėjimas valdyti informaciją, ją analizuoti, apibendrinti ir teikti pagrįstas išvadas;
Iniciatyvumas, atsakingumas, atidumas, noras tobulėti;
Puikūs bendravimo, problemų sprendimo, planavimo, laiko valdymo, savarankiško darbo ir darbo komandoje įgūdžiai;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel);
Darbo su apskaitos programa AGNUM patirtis (privalumas);
Anglų kalbos mokėjimas (privalumas).
Mes Jums siūlome:
Kompetentingą ir draugišką komandą;
Profesinio tobulėjimo galimybes;
Galimybę save realizuoti prisidedant prie įmonės procesų tobulinimo ir naujų procedūrų kūrimo;
Darbą Vilniaus miesto centre (turime parkingą savo darbuotojams)!
Atlyginimas
3000-4000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Darbo užmokestis priklauso nuo darbuotojo kompetencijų.
Tai visoje Lietuvoje žinoma prekybos įmonė, rinkos lyderė. Augančio verslo poreikiams įgyvendinti prie komandos kviečia prisijungti Vyr. buhalterę (-į).