Registrų Centras, VĮ

VYRIAUSIASIS (-IOJI) ADMINISTRATORIUS (-Ė) INCIDENTŲ IR PROBLEMŲ VALDYMUI

1955-2933 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Skaičiuoti »
Į rankas per mėn.
Vilnius - Registrų Centras, VĮ

Darbo aprašymas

  • kontroliuoja IT incidentų ir problemų vykdymą, eskaluoja vėluojančių IT incidentų, problemų sprendimą;
  • pagal kompetenciją sprendžia IT paslaugų prašymus, incidentus, problemas;
  • informuoja Įmonės vadovus, kitus atsakingus asmenis, pagrindinius naudotojus dėl galimų / esamų registrų, informacinių sistemų ir vidinių IT sistemų veikimo sutrikimų;
  • pagal kompetenciją dalyvauja tiriant įvykusius didelio prioriteto incidentus, kibernetinio saugumo incidentus, kitus tyrimus dėl registrų, informacinių sistemų, vidinių IT sistemų veikimo sutrikimo;
  • vykdo Skyriui priskirtų procesų vadovo ir (ar) savininko pareigas;
  • rengia ir teikia IT paslaugų kokybės ataskaitas;
  • pildo, naudoja ir tvarko vartotojų konsultavimo žinių bazę;
  • konsultuoja ir apmoko kitus Skyriaus administratorius;
  • pagal kompetenciją inicijuoja vienodas metodikas, tvarkos aprašus, taisykles, instrukcijas ir kitus Įmonės vidaus dokumentus, reglamentuojančius Įmonės veiklą Skyriaus kuruojamoje srityje ir, prireikus, teikia pastabas dėl netinkamo šiame papunktyje išvardytų dokumentų nuostatų taikymo.

Reikalavimai pareigybei

  • aukštasis išsilavinimas informatikos, fizikos, matematikos mokslų krypčių;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1955 Eur su mokesčiais (1955 – 2933 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.
Kontaktai pasiteiravimui: Edita Šimanec, tel. +37060997861

Atlyginimas

1955-2933 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Registrų Centras, VĮ

Valstybės įmonė Registrų centras – pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų.
Žiūrėti visus šios įmonės skelbimus (24)

Jus taip pat gali sudominti: