Nr.1 LANKOMIAUSIAS DARBO PORTALAS

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

1435 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Skaičiuoti »
Į rankas per mėn.
Vilnius - UAB „Manpower Lit“

Darbo pobūdis:

  • Užtikrinti, kad klientų užklausos, gautos telefonu, el. paštu ar kitais šaltiniais, būtų greitai ir efektyviai išspręstos;
  • Pagal įstatymus ir įmonės taisykles vertinti klientų paskolų paraiškas bei priimti sprendimus dėl paskolų suteikimo;
  • Konsultuoti klientus telefonu, siekiant suteikti jiems visą informaciją apie paskolos sąlygas, įmonės produktus ir geriausią pasiūlymą;
  • Siekti bei įgyvendinti komandinius bei asmeninius pardavimo tikslus.

Iš tavęs tikimės:

  • Klientų aptarnavimo darbo patirties;
  • Patirtis skambučių centre būtų vertinama kaip didelis privalumas, tačiau atsižvelgtume ir į kitas sėkmingas klientų aptarnavimo patirtis;
  • Puikių lietuvių kalbos žinių tiek žodžiu, tiek raštu, anglų kalbos pagrindų, o rusų kalba būtų vertinama kaip privalumas;
  • Gebėjimo klausytis, spręsti kylančias problemas, o pardavimo žinios padėtų efektyviai atlikti šio darbo funkcijas.

Darbo laikas:
Slenkantis grafikas 2 pamainomis: 8-17 val., 10-19 val. bei dirbame kas antrą savaitgalį.

Įmonė siūlo:

  • Turėsi įvedimo planą bei mentorius. Nuolat tobulėsi įmonės organizuojamuose mokymuose;
  • Moderni darbo erdvė biure Vilniaus Naujamiestyje, derinant hibridinį darbo modulį;
  • Komandos pietūs kiekvieną pirmadienį ir pilnai aprūpinta virtuvė su užkandžiais ir gaiviaisiais gėrimais;
  • Visada turėsi vietą automobiliui, sveikatos draudimą bei kitas papildomas naudas.

Atlyginimas

1435 €/mėn. neatskaičius mokesčių
+ papildomi bonusai (vidutiniškai 400 €/mėn.), priklausantys nuo pasiektų rezultatų.

UAB „Manpower Lit“

Mūsų klientė IPF Digital Lietuva yra pirmaujanti vartojimo kreditų sektoriaus įmonė, valdanti tokius prekių ženklus kaip „Creditea“ ir „Credit24“. Bendrovė turi ambicingų planų patekti į mobiliųjų aplikacijų rinką ir plėsti savo veiklą fintech industrijoje. IPF Digital veikia Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Australijoje ir Meksikoje, ir yra įsipareigojusi suteikti lygias finansines galimybes žmonėms visame pasaulyje. Kaip IPF Digital Lietuva Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), būsi atsakingas (-a) už tai, kad kliento patirtis, siekiant gauti paskolą, būtų sklandi, greita ir kokybiška, o į kliento klausimus ir poreikius būtų atsakyta tinkamai ir tikslingai.
Žiūrėti visus šios įmonės skelbimus (13)

Jus taip pat gali sudominti: