organizuojant Registrų centro vidinių sistemų (DVS, Paslaugų apskaitos sistema, Navision, CRM ir kt.), bendrų elektroninėms paslaugoms veikti reikalingų komponentų ir įmonės vidaus administravimo funkcijoms vykdyti skirtų IS priežiūrą ir plėtrą;
organizuojant ir kontroliuojant IS plėtrai reikalingų galimybių studijų ir investicijų projektų rengimą, reikalingų paslaugų pirkimą;
kontroliuojant IS keitimo ar plėtros darbų kokybę, inicijuojant priskirtų IS veikimo sutrikimų sprendimus;
planuojant, organizuojant ir koordinuojant skyriaus veiklą.
Šioje pozicijoje svarbu:
aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas: socialinių mokslų studijų, teisės, ekonomikos, verslo ir vadybos studijų krypčių ar technologijos mokslų studijų srities, bakalauro ar jam prilygintas kvalifikacinis laipsnis;
ne mažesnė kaip 1 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis, o skyriuje, kurio sudėtyje nėra grupių – vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:
Darbo ir laisvalaikio balansas
Papildomos apmokamos atostogos
Sveikatingumas
Sveikatos draudimas
Kiti privalumai
Reguliarūs mokymai
galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
darbo užmokestį nuo 3 662 Eur su mokesčiais (3 662 – 5 494 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime.
Kontaktai pasiteiravimui: tel. +370 667 14876.
Atlyginimas
3662-5494 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Registrų Centras, VĮ
Valstybės įmonė Registrų centras – pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.